השוק הוא מרכז כובד. גרביטציה. מקום בסיסי. אוכל. שקיות כבדות. עגלות. רגליים נגררות. רצפה מתבקעת. חיים שלמים שמתגלים בהליכה.
העבודה עוסקת באנשים ברחוב הירושלמי, בשוק, דמויות והליכות. הוידאו מפסל את הגוף, מאיר, חושף ומסתיר כך שנוצר דואט בין הרקדנית הוידאו וחלל השוק.
כוריאוגרפיה: מעין ליבמן-שרון
וידאו, עיצוב חלל ובמה: יערה ניראל
רקדנית יוצרת: אור אשכנזי
מוזיקה: Hauschka / Salon des Amateurs.
עריכה מוזיקלית: לירון משולם
משך היצירה: 15 דק'
היצירה עלתה לראשונה בפסטיבל 'מיפו עד אגריפס 2016'.
'ה-שוקה' (2016)
עבודת מחול ווידאו בשיתוף היוצרת יערה ניראל
השוק הוא מרכז כובד. גרביטציה. מקום בסיסי. אוכל. שקיות כבדות. עגלות. רגליים נגררות. רצפה מתבקעת. חיים שלמים שמתגלים בהליכה.
העבודה עוסקת באנשים ברחוב הירושלמי, בשוק, דמויות והליכות. הוידאו מפסל את הגוף, מאיר, חושף ומסתיר כך שנוצר דואט בין הרקדנית הוידאו וחלל השוק.
כוריאוגרפיה: מעין ליבמן-שרון
וידאו, עיצוב חלל ובמה: יערה ניראל
רקדנית יוצרת: אור אשכנזי
מוזיקה: Hauschka / Salon des Amateurs.
עריכה מוזיקלית: לירון משולם
משך היצירה: 15 דק'
היצירה עלתה לראשונה בפסטיבל 'מיפו עד אגריפס 2016'.
'ה-שוקה' (2016)
עבודת מחול ווידאו בשיתוף היוצרת יערה ניראל
A Nap in/across from Parliament | It's All Good (2022)
שנ"צ ב/מול הכנסת | הכל טוב (2022)
A combination of two pieces: "A nap in/across from Parliament" (the project was initiated as part of the Israel Festival, Institutional Routine, 2.0, September 2020), and the piece "It's all Good", Site Specific Version in the rose garden, Jerusalem.
The afternoon nap was a custom in the first decades following the establishment of the state, however, it seems it was eliminated due to stress, the lack of time and intensity that characterize our lifestyle. The artistic act seeks to return the custom to its original, rightful place, to refresh the legitimacy of the nap, which is still practiced in many cultures around the world. The public is invited to a multi-sensory experience that involves a tour in the rose garden, observing the pre-nap dance, the nap-receiving and awakening rituals, and a guided afternoon nap.
שילוב בין שתי יצירות: שנ"צ ב/מול הכנסת (יצירה נוצרה לפסטיבל ישראל 2020, שגרה מוסדית 2.0) ו'הכל טוב' בגרסה תלוית מקום בגן הוורדים.
שנת צהריים הייתה נהוגה בעשורים הראשונים שלאחר קום המדינה, אך בשנים האחרונות נדמה שהמנהג פסק בשל העומס, האינטנסיביות וקוצר הזמן שמאפיינים את אורח החיים. הפעולה האמנותית באה להחזיר את המנהג למקומו הבראשיתי, ולהטמיע מחדש את הלגיטימציה לפעולה זו שעודה נהוגה בתרבויות רבות בעולם. ציבור מוזמן לחוויה הכוללת סיור בגן הוורדים, צפייה בריקוד לפני השינה, טקס לקבלת השנ"צ ולהתעוררות ממנה, ושנ"צ מונחית.